Ondersteuning IT-helpdesk
Great back-up,
better support
Het maakt ons niet uit of je ons 20 keer belt voor kleine vragen of 1 keer voor een groot probleem, onze helpdesk is er voor jou. Gooi je problemen maar over onze schutting. Wij temmen dat Trojaanse paard. Wij verbinden die nieuwe printer en wij vinden dat verdwenen bestandje weer (vaak dan).

All-in-support
Je betaalt een vaste prijs per maand per medewerker. Hoe vaak je ons ook nodig hebt, de prijs blijft gelijk.
24/7 support
Wij nemen 24/7 de telefoon op. Ook tijdens de kerstdagen, 's nachts om drie uur en met Sint-Juttemis.
Alle-vragensupport
Slechte vragen bestaan niet. Wat het probleem ook is, wij staan altijd klaar om jouw vraagstukken op te lossen.
Lean toezicht
Veel mensen denken bij IT-support aan vragen of storingen. Maar een belangrijk deel van onze ondersteuning speelt zich af op de achtergrond. Wij zorgen ervoor dat al uw IT-systemen blijven werken en dat alle software op tijd wordt bijgewerkt en gepatcht. Door dit systematisch te controleren en bij te werken, voorkomen wij veel problemen en storingen zonder dat jij het doorhebt.
Rapporten
Al onze samenvattingen en analyses bundelen wij in overzichtelijke rapportages. De rapportages worden vanuit ons helpdesk-systeem gestuurd door onze medewerkers. Op basis van die rapportages kunnen wij weer pro-actieve aanbevelingen doen waar je nu en in de toekomst profijt van hebt.
Onbeperkt bellen voor het hele team
Jij hebt al genoeg aan je hoofd met je eigen werk. Dan is het zonde van je tijd om je ook nog eens druk te maken over IT. Daar zijn wij voor. Hoe klein of simpel je vraag ook is, je kunt ons onbeperkt bellen zonder extra kosten. En jij niet alleen, jouw hele team mag een beroep doen op onze expertise. In feite zijn wij collega's, maar dan op afstand.
Je eigen IT-engineer
Voor al onze klanten wijzen wij een ervaren IT-engineer aan die volledig op de hoogte is van jouw situatie. Gesteund door ons IT-team zorgt uw vaste IT'er ervoor dat uw problemen snel worden opgelost, dat alles continu wordt gemonitord en dat we jou op de juiste momenten adviseren om jouw IT-omgeving te optimaliseren.
Toekomstplannen
We hebben het al vaker gezegd; de technologie verandert razendsnel. Op alle gebieden, van veiligheid tot de nieuwste technieken en innovaties. Daarom heb je een IT-partner nodig die jou scherp houdt en je op de juiste momenten informeert, zodat jij je IT-omgeving kunt blijven optimaliseren.
Ook buiten werktijden
Dat je op ons kunt rekenen tijdens kantooruren spreekt voor zich. Maar een individueel serieus nemend ondersteuningsteam staat altijd voor je klaar. Vooral op de momenten die er zijn om te doen. Daarom stellen wij een noodnummer beschikbaar voor calamiteiten, dan kun je ons dag én nacht bereiken.
Betere ondersteuning met Think4
Je weet nu wat je krijgt als je kiest voor Think4: een betrokken, altijd bereikbaar team van IT-experts die elke vraag beantwoorden en elk probleem oplossen. Zelfs als je zelf niet weet dat je problemen hebt. Onze IT Helpdesk Support bestaat ui:
- Lean monitoring
- Overzichtelijke rapportages
- Onbeperkt bellen voor het hele team
- Een plan voor de toekomst van je IT-omgeving
- Je eigen IT-engineer
- Dag én nacht ondersteuning, zelfs in de vakantie
Jouw IT-supportgroep
Onze mannen én vrouwen staan paraat om jou te helpen met al je IT-problemen. Geef je IT uit handen aan Think4 en verzeker jezelf van een persoonlijke IT-supportgroep. Ervaren, deskundig en altijd vriendelijk reageren wij op wat jij over onze schutting gooit. Of beter gezegd, dat doet je persoonlijke casemanager, zodat hij of zij direct over kan gaan tot actie. Ook buiten werktijd? Ook buiten werktijd.


Veelgestelde vragen over ondersteuning

Meer weten over onze IT Helpdesk Support? Vraag het Tom.
Tom kan je alles vertellen over IT Helpdesk Support. Think4 helpt jouw bedrijf bij het maken van de juiste keuzes en het slim inzetten van IT-oplossingen en IT-beveiligingstools.